24 Temmuz 2010 Cumartesi

Holdem Türkiye 2. Freeroll

Bu pazar bütün oyuncularımıza açık olan 50 Euroluk freeroll yani bedava turnuvalar serimizin 2.serisi oynanacaktır.

25 Temmuz Pazar günü, saat 21:00'de başlayacak turnuva 3.000 çip, 10 dakika blind artışı ile oynanacak ve beni eleyene yani holdemturkiye nickini eleyene ekstara 5 euro hesabına yatırılacaktır.

Beni eleyen çıkmaz ise gelecek ay beni eleyene 10 Euro verilecektir.

şifre için pokersax nickinizi holdemturkiye@mail.com 'a mesaj atın.

Yapmanız gereken şey bizden üye olup bana email atmanız.

Burdan üye oluyorsunuz http://www.pokersax.com/?acode=holdemturkiye

Garanti olması için promosyon koduna HOLDEMTURKIYE yazıyorsunuz.

Arkadaşlar bana farklı nicklerden mail atan arkadaşlara bir kere uyarı maili atıcam. Lütfen anlayışla karşılayın bunlar bana bağlı kullanıcıların rakelerinden oluşan turnuva kimsenin çalmasına izin veremem

%1000 BONUSUMUZ BAŞLADI. POKERSAX ' A en güveli para yatırma yolu paysafe kart arkadaşlar. Sırf pokersax' a değil superbahis ve betsson'a da yatırım yapabilirsiniz.

Bir adres buldum ama denemedim. Pazartesi kendim para yatırıp size haber vericem.

Eğer siz burdan aldıysanız beni haberdar edebilir misiniz?

http://www.paysafe-ukash.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder